مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

۵ سوالی که باید قبل از افتتاح حساب ریل فارکس از خود بپرسید.

معاملات دمو بخشی از فرآیند تبدیل شدن به یک معامله‌گر فارکس با سودآوری مداوم به حساب می‌آیند. این نوع معاملات به ما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه تبدیل به معامله‌گرانی شویم که می‌خواهیم. فرصتی برای تمرین انضباط و قوانین سفت و سخت مدیریت ریسک.

مهم‌تر از هر چیز معاملات دمو کمک می‌کند تا تجارب لازم در بازار را برای موقعیت معاملاتی خود کسب کنید. اما چطور می‌توان فهمید که آمادگی لازم برای شروع معاملات واقعی را دارید؟

در اینجا لیستی از تجارب معاملاتی را گرد آوردیم که پاسخ شما به هر سوال “بله‌ای” صریح و قاطع باشد.

آیا شش ماه یا بیشتر به طور مداوم معامله کرده‌اید؟

این پرسشی بسیار مهم است. بازار فارکس دائما در حال تغییر است. این امر بدان معنی است سیستمی که برای شما در نسخه‌ی دمو کار می‌کند ممکن است شش ماه دوام نداشته باشد.

داشتن تجربه‌ی کافی برای سنجش و ارزیابی در زمانی که ساز و کار بازار تغییر می‌کند برای ادامه‌ی بقای حسابتان بسیار مهم است.

آیا تاکنون تجربه سبک‌های مختلف معامله‌گری را داشته‌اید؟

شیوه‌های معاملاتی و سیستم‌های فارکس مختلفی وجود دارد. آیا کاملا اطمینان دارید که شیوه ی مناسب خود را پیدا کرده اید؟

حد اقل مطمئن شوید که روش اسکالپینگ، معاملات روزانه، معاملات مکانیکی و… را امتحان کرده‌اید.

باید به یک سیستم پایبند باشید. بنابراین مهم است که قبل از شروع کار خود در معاملات ریل تمامی آپشن‌ها و روشی را که راحت‌تر می‌توانید با آن کار کنید به خوبی بشناسید.

آیا در طولانی مدت معاملات سود ده شما بیشتر از معاملات زیان ده است؟

اگر در معاملات دموی خود سود چندانی نداشته‌اید، بهتر است که وارد معاملات ریل نشوید چرا که این نوع معاملات از انچه که تصور می‌کنید کاملا متفاوت است.

با اولین ضرر خود در معاملات ریل احساسات جای منطق را می‌گیرد و منجر به ضررهای یکی پس از دیگری می‌شود. قبل از اینکه وارد معاملات زنده شوید تا جایی که می‌توانید به طور مداوم سود بدست آورید.

آیا روشی برای ثبت و بررسی معاملات خود تا اینکه بتوانید عملکرد خود را بهبود ببخشید دارید؟

این نکته‌ای است که بسیاری از معامله‌گران فارکس آن را نادیده می‌گیرند فقط به این دلیل ساده که وقت یا انضباط لازم را برای یادداشت نکات روزانه ندارند. من به شما اطمینان خاطر می‌دهم که اگر در حالت دمو زمان ثبت و بازنگری لازم را به خود اختصاص دهید در معاملات ریل به وفور از این کار سود خواهید برد.

این نکته ما را به سمت مهم ترین سوال سوق می دهد:

آیا پلن و روند معاملاتی تهیه کرده‌اید که برای شما سودمند باشد؟

بدون داشتن طرح و برنامه‌ای مدون در معاملات فارکس، از همان ابتدا محکوم به شکست هستید. شما به عنوان یک معامله‌گر نیازمند برنامه‌ای هستید که به کار شما جهت دهد و از انجام معاملات ناخواسته جلوگیری کند.

اگر پاسختان به این سوال “خیر” یا ” فکر میکنم” است باید در مورد وارد شدن به معاملات ریل تجدید نظر کنید.

اگر در حال حاضر در بخش معاملات ریل فارکس مشغول فعالیت هستید اما پس از چندین ضرر تحت فشار هستید شاید بد نباشد تا یک قدم به عقب برگردید و روند کاری خود را دوباره ارزیابی کنید. تا زمانی که آمادگی لازم را برای معاملات ریل کسب نکرده‌اید با حساب دمو کار کردن اصلا خجالت ندارد.

شما نیز تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید اینکه چه مدت به صورت آزمایشی فعالیت داشته‌اید و چگونه فهمیدید که برای معاملات ریل آماده هستید.

منبع: Babypips

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟