بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

پنج توصیه مهم وارن بافت برای موفقیت

وارن بافت
وارن بافت

چندی پیش مجله CNN’s Fortune چند نکته برجسته از نامه سالانه وارن بافت به سهامداران را منتشر کرده و بیزینس اینسایدر در این بین پنج توصیه مهم را دست‌چین کرده است که در ادامه با هم می‌خوانیم:

1.برای دستیابی به یک بازدهی سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش ، لازم نیست متخصص باشید.

2. روی بهره‌وری آینده دارایی مدنظر خود تمرکز کنید.

3. اگر درعوض، روی تغییرات احتمالی قیمت دارایی خریداری‌شده تمرکز کنید، شما یک سفته‌باز هستید.

4. بازیکنانی که بر روی بازی تمرکز کرده‌اند پیروز می‌شوند نه آنهایی که به صفحه امتیاز چشم دوخته‌اند.

5. ارائه نظرات کلی و گوش دادن به نظرات دیگران یا پیش‌بینی‌های بازار توسط دیگران اتلاف وقت است.

رایان لیتل‌استون، تحلیلگر فارکس و بازارهای مالی در این رابطه می‌گوید: «من تقریبا با تمام این موارد بجز مورد شماره پنج موافق هستم. البته این موضوع بستگی به این دارد که به سخنان چه کسی گوش می‌دهید. گوش دادن به حرف دیگران می‌تواند به بهبود ایده‌های شما کمک کند، آنها را تکمیل و یا حتی تقویت کند. همچنین ممکن است نکاتی را که به آنها توجه نمی‌کردید به شما گوشزد کند. در تجارت تصمیم نهایی به خود شخص وابسته است اما گوش دادن به استدلال‌های هر دو طرف یک تجارت بسیار مهم است. اگر فقط به یک طرف گوش فرا دهید، احتمال دارد از ریسک استراتژی خود چشم پوشی کنید.»
او می‌افزاید: «به عنوان مثال من پوزیشنی برای دلار استرالیا باز کردم که به دلایلی ناموفق بود. من استراتژی خود را داشتم اما همیشه به این توجه می‌کردم که چه چیزی ممکن است اشتباه پیش بروند نه اینکه چه چیزی می‌تواند درست پیش برود. توانایی دیدن هر دو طرف ماجرا حتی اگر این موضوع بر خلاف خواست شما باشد، به شما کمک می‌کند که اشتباهات خود را به حداقل برسانید. من می‌گویم «برای بدترین واقعه برنامه ریزی کن و اجازه بده بقیه چیزها از آن مراقبت کنند» این همان چیزی است که طی این سالها به من کمک کرده است.»

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟