مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  فدرال رزرو، ویروس و داده‌ها دلار را در روز شکرگذاری پایین نگه داشتند
  • صورتجلسه بانک مرکزی اروپا

دلار آمریکا پس از آنکه فدرال رزرو نشان داد برای افزایش طرح خرید اوراق خزانه دستش باز است، در مقابل سایر ارزهای اصلی و طلا کاهش یافت. موارد ابتلا به کرونا همچنان در حال افزایش است و داده‌های متعددی که روز گذشته منتشر شد نشان از ضعف در اقتصاد داد. امروز صورتجلسه بانک مرکزی اروپا برجسته‌ترین رویداد است.

صورتجلسه FOMC: فدرال رزرو در جلسه اخیر خود زمان قابل توجهی را به بحث در مورد چگونگی افزایش برنامه تسهیل کمی اختصاص داد. اگرچه این سند تمایلی برای اقدام قریب الوقوع نشان نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد این بانک در حال آماده سازی اقداماتی است. این اتفاق موجب شد دلار کمی کاهش یابد.

داده‌ها: در آستانه تعطیلات روز شکرگذاری، ایالات متحده تعداد زیادی داده منتشر کرد. اگرچه بعضی داده‌ها مانند سفارشات بادوام پیش‌بینی‌ها را برآورده کردند. اما داده‌های مدعیان بیکاری که یک داده با فرکانس بالا به حساب می‌آید برای اولین بار از ماه ژوئیه، دو هفته پشت سرهم افزایش یافت. نگرانی در مورد کاهش سرعت رشد اقتصادی ممکن است فدرال رزرو را وادار به اقدام کند.

موارد ابتلا، مرگ و میر و بستری شدن در آمریکا روند صعودی نگران کننده خود را افزایش داده است. در آلمان همچنان روند در حال افزایش است در حالی که فرانسه روندی نزولی را تجربه می‌کند.

بانک مرکزی اروپا صورتجلسه خود را منتشر می‌کند. ممکن است در این صورتجلسه سیگنال‌هایی برای افزایش طرح خرید اوراق قرضه در جلسه ماه دسامبر وجود داشته باشد. سیاستگذاران ایتالیایی ایده بخشش برخی از بدهی‌ها را پیش کشیده‌اند.

مذاکرات برگزیت به بن‌بست رسیده است. اورسولا فون در لاین گفته است که مطمئن نیست توافقی حاصل شود. هنوز سفر بارنیه به لندن برای مذاکرات بیشتر تایید نشده است.

طلا از سطح ۱۸۰۰ دلار فاصله گرفت. WTI نیز در بالای ۴۵ دلار تثبیت شده است.

رمزارزها با کاهش قیمت مواجه شدند. بیت کوین به زیر ۱۸ هزار دلار کاهش یافت. اتریوم نزدیک به ۵۰۰ دلار و ریپل حدود ۰.۵ دلار قرار گرفتند.

باتوجه به تعطیلات در آمریکا احتمالا در جلسه معاملاتی ایالات متحده شاهد کاهش حجم معاملات باشیم.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

2 دیدگاه در “تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 نوامبر
  1. Bande khoda گفت:

    سلام.. وقتی نرخ اوراق خزانه ی آمریکا میره بالا.. یعنی مثلا انتظار تورم دارند؟ یا اصلا تورم داره میره بالا تو کشورشون و ارزش دلار داره میاد پایین؟

    1. ادمین گفت:

      وقتی نرخ بالا میره بیشتر موارد به این معناست که پول داره از اوراق خارج میشه و داره میره سمت ابزارهای جایگزین و پربازده‌تر مثل سهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟