بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل قیمت طلا: موقعیت خوب XAU/USD در روز ضرب الاجل محرک مالی

تحلیل قیمت طلا: موقعیت خوب XAU/USD در روز ضرب الاجل محرک مالی

آیا دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان می‌توانند در مورد محرک مالی چند هزار میلیاردی، دو هفته قبل از انتخابات به توافق برسند؟ خریداران طلا از بودجه بیشتر آمریکا برای محرک مالی استقبال می‌کنند. اگرچه با توجه به تضاد بین احزاب و نزدیکی به انتخابات، شانس توافق اندک به نظر می‌رسد، اما نظرات ترامپ و نانسی پلوسی خوش‌بینانه به نظر می‌رسد.

پلوسی روز سه‌شنبه را به‌عنوان آخرین مهلت برای رسیدن به توافق تعیین کرد و شاید این موضوع بتواند هر دو طرف را کمی به جنبش وادارد.

شاخص TCI نشان می‌دهد که طلا تقریبا با دسته‌ای از خطوط در قیمت ۱۹۰۱ دلار معامله می‌شود که شامل میانگین متحرک ۱۰۰-۴ ساعته، باند بولینگر ۱۵ دقیقه‌ای پایینی، فیبوناچی ۳۸.۲ درصد هفتگی و میانگین متحرک ۱۰-۱ روزه است.

در صورت بالا رفتن، هدف اولیه ۱۹۰۹ دلار است، جایی که شاهد تلاقی فیبوناجی ۳۸.۲ درصد یک روزه و باند بالایی باند بولینگر ۱۵ دقیقه‌ای هستیم.

بالاتر از این، سطح ۱۹۱۳ دلار محل تلاقی باند بالایی باند بولینگر ۴ ساعته و میانگین متحرک ۲۰۰-۴ ساعته و فیبوناچی ۳۸.۲٪ یک روزه است.

همچنین در ۱۸۹۵ دلار، انتظار حمایت داریم. جایی که به فیبوناچی ۲۳.۶٪ یک هفته‌ای، باند پایینی باند بولینگر ۴ ساعته، پیوت پوینت روزانه و باند میانی باند بولینگر یک روزه است.

پایین‌تر نیز در انتظار یک حمایت در قیمت ۱۸۸۳ دلار هستیم که کف قیمتی هفته گذشته و فیبوناچی ۲۳.۶ درصد یک ماهه است.

سطوح کلیدی حمایت و مقاومت در XAU/USD

تحلیل قیمت طلا: موقعیت خوب XAU/USD در روز ضرب الاجل محرک مالی
اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟