مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل طلا در هفته سوم آوریل: نظرات هفتگی تحلیل‌گران سایت کیتکو

Kitco Gold

نظرسنجی هفتگی سایت کیتکو درباره طلا از تحلیلگران وال استریت و مین استریت (Kitco Gold 16 April)

با قرار گرفتن هدف ۱۸۰۰ دلار در افق، خرس‌های طلا پنهان شدند

خرس‌های طلای وال استریت پس از حرکت‌های صعودی طلا و شکستن مقاومت بحرانی ۱۷۶۵ دلار پنهان شده‌اند و در حال حاضر این فلز گرانبها در بالاترین سطح دو ماه گذشته قرار گرفته است.

این هفته در نظرسنجی طلای کیتکو، از میان ۱۳ تحلیلگر وال استریت، همه اظهار داشتند که انتظار دارند هفته آینده طلا قیمت‌های بالاتری را به خود ببیند. این اولین بار است که تمام تحلیلگران طلا را صعودی پیش‌بینی می‌کنند.

ترجمه نظرسنجی هفته گذشته را در لینک زیر بخوانید:
تحلیل طلا در هفته دوم آوریل: نظرات هفتگی تحلیلگران سایت کیتکو

از نظر برخی از تحلیلگران، احساسات صعودی در بازار بسیار قدرتمند است زیرا زمانی که دو هفته پیش، طلا توانست حمایت بحرانی ۱۷۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند، بسیاری از فعالین انتظار این حرکت را داشتند.

  • اوله هانسن، رئیس استراتژی کالای بانک ساکسو گفت: «افزایش قیمت طلا از سطح ۱۶۸۰ دلار خیال گاوهای طلا را بسیار راحت کرد و اکنون تنها باید دید که آنها تا چه اندازه می‌توانند این روند را حفظ کنند.»

احساسات در میان سرمایه‌گذاران خرد مین استریت کمی متعادل‌تر از وال استریت بود. با این حال، آنها نیز کاملا نظر به صعود طلا داشتند. در نظرسنجی آنلاین مین استریت ۱۱۰۳ نفر شرکت کردند. از این میان ۷۱۵ نفر یا ۶۵ درصد گفتند هفته آینده طلا صعودی خواهد بود. ۲۰۱ نفر یا ۱۸ درصد نظر به نزول طلا داشتند و ۱۸۷ نفر یا ۱۷ درصد نیز بی‌طرف بودند.

kitco Gold 20210419

نتیجه نظرسنجی کیتکو از تحلیگران وال استریت و مین استریت برای هفته سوم آوریل

این فلز گرانبها در حالی هفته را با سود دو درصدی به پایان رساند که معاملات آتی طلای ماه ژوئن در قیمت ۱۷۸۰ دلار به ازای هر اونس بسته شد.

اگرچه احساسات در بین تحلیلگران وال استریت به طرز بی‌سابقه‌ای صعودی است، اما همچنان احتیاط زیادی در بازار وجود دارد. هانسن گفت اگرچه پس از بریک اوت روز پنجشنبه قصد خرید طلا دارد اما توصیه‌اش این است که حد ضرر را بر روی قیمت ۱۷۵۵ دلار به ازای هر اونس قرار دهید. وی افزود که طلا همچنان توسط بازده اوراق خزانه‌داری و دلار آمریکا هدایت می‌شود.

تحلیل هفتگی فارکس را از دست ندهید:
تحلیل هفتگی فارکس و بازار جهانی در هفته سوم آوریل

  • فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در Blue Line Futures گفت که اگرچه در این نقطه اقدام به خرید طلا می‌کند اما همچنان حد ضرر متحرک را به صورت تهاجمی حفظ خواهد کرد.

در مورد اینکه مومنتوم این بریک اوت در کوتاه مدت، قیمت‌ها را می‌تواند تا کجا برساند، بسیاری از تحلیلگران به سطح ۱۸۰۰ دلار اشاره می‌کنند.

  • دارین نیوزوم، رئیس تحلیل شرکت Darin Newsom Analysis گفت که قیمت هر اونس می‌تواند تا ۱۸۲۲ هم پیش‌ برود.

وی گفت:« پس از بریک‌اوت، بازگشت به سطح ۱۷۶۵ دلار تعجب آور نیست اما طلا می‌خواهد بالاتر برود و اینکار را هم می‌کند.»

  • جان وییر، مدیر مشترک commercial hedging Walsh Trading گفت که او بر روی مقاومت ۱۷۸۵ تمرکز دارد و اگر فشار تورم همچنان افزایش یابد، انتظار می‌رود که طلا به آرامی تا بالای ۱۸۰۰ دلار نیز صعود کند.
  • آدام باتن، استراتژیست ارشد ارز در فارکس لایو نیز گفت که به نظر او قیمت طلا می‌تواند تا ۱۸۴۰ دلار به ازای هر اونس افزایش پیدا کند.

منبع: Kitco

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

1 دیدگاه در “تحلیل طلا در هفته سوم آوریل: نظرات هفتگی تحلیل‌گران سایت کیتکو
  1. آریا گفت:

    سپاس از مطالب بارگذاری شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟