مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 27 مرداد– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 27 مرداد– سشن اروپا

 تحلیل تکنیکال فارکس 18 اوت/ 27 مرداد:
جفت ارز یورو دلار EURUSD

این جفت ارز در جلسه معاملاتی آسیا نوسانات زیادی نداشت چرا که معامله گران در انتظار آمار تورمی ناحیه یورو هستند. این جفت ارز حوالی 1.1715 معامله می‌شود که نسبت به سقف قیمتی روز جمعه در حوالی 1.1805 بسیار پایین‌تر است. در تایم فریم 4 ساعته قیمت حوالی باند پایینی اندیکاتور بولیندگر باند قرار دارد و کمی پایین‌تر از میانگین متحرک 25 است. همچنین قیمت الگوی دسته در الگو فنجان و دسته را تکمیل کرده است. بنابراین این جفت ارز احتمالا روند نزولی را ادامه خواهد داد. نقطه حمایتی مهم بعدی سطح 1.1650 خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 27 مرداد– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

جفت ارز دلار ین USDJPY

داده‌های اقتصادی ژاپن تاثیر چندانی بر این جفت ارز نداشت. این جفت ارز حوالی 109.48 معامله می‌شود که کمی بالاتر از سقف قیمتی این هفته یعنی محدوده 109.10 است. در تایم فریم 4 ساعته قیمت پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 25 و 50 قرار گرفته است. همچنین قیمت در حال تشکیل الگوی سر و شانه است. در همین حین اندیکاتور مکدی کراس‌اور صعودی داشته و اوسیلاتور OSMA نیز بالاتر از محدوه خنثی قرار گرفته است. احتمالا این جفت ارز در چند ساعت آینده در روند ساید باقی خواهد ماند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 27 مرداد– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته USDJPY

جفت ارز دلار نیوزیلند دلار آمریکا NZDUSD

جفت ارز NZDUSD پس از تصمیمات نرخ بهره بانک مرکزی نیوزیلند افت شدیدی داشت. این جفت ارز به محدوده 0.6867 رسید که پایین‌ترین سطح در چند ماه اخیر است. NZDUSD از سقف امسال خود یعنی محدوده 0.7465 فاصله بسیار زیادی دارد. در تایم فریم 4 ساعته این جفت ارز پایین‌تر از میانگین‌های متحرک و باند پایینی اندیکاتور بولینگر باند قرار گرفته است. اندیکاتور مکدی نیز پایین‌تر از محدوده خنثی قرار دارد. بنابراین احتمالا این جفت ارز روند نزولی را ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 27 مرداد– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته NZDUSD

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟