بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

ابرچرخه بیت کوین چیست و آیا زمان پدیداری آن فرا رسیده است؟

ابرچرخه بیت کوین چیست و آیا زمان پدیداری آن فرا رسیده است؟

منظور از ” ابرچرخه بیت کوین” رشد شدید بیت کوین به دلیل پذیرش انبوه این رمزارز و با با استناد بر فاکتورهای متعدد تکنیکال است.

در حالی که بسیاری عقیده دارند چرخه‌ها قابل اعتماد نیستند اما این مفهوم به خوبی می‌تواند نرخ پذیرشی که در حال رخ دادن است و در پی آن، جهت حرکت بازار مالی در میان مدت را مشخص کند. به طور قطع این فاکتور مثل بسیاری دیگر از تئوری‌های رمزارزها 100% دقیق نیست اما عملکردهای خوبی دارد.

لارک دیویس، سرمایه گذار مشهور در مورد ابرچرخه بیت کوین اذعان کرد: “بیت کوین به عنوان نوک نیزه برای کل صنعت رمزارزها اساسا به عنوان جعبهٔ پاندورا (Pandora’s box) شناخته می‌شود که بزرگ‌ترین رشد در دهه اخیر را از خود آزاد کرد. بیت کوین فرصتی بود برای ایجاد ثروت عظیم که تنها یک بار در طول زندگی فردی رخ می‌دهد.”

توضیح: مفهوم جعبهٔ پاندورا در زبان لاتین به جریانی اشاره دارد که شروع آن مساوی است با آغاز زنجیره‌ای از مسائل پیچیده.

ابرچرخه بیت کوین در خلق ثروت

اگر ادعا کنیم بیت کوین در دهه اخیر افراد زیادی را میلیونر و میلیاردر کرده است، ادعای غلطی نیست. به طرز چشمگیری، پروسه انباشت ثروت سریع‌تر از چیزی بود که افراد می‌توانستند از بازارهای مالی سنتی انتظار داشته باشند. نه تنها بین سال‌های 2010 تا 2014 چندین نفر که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بودند میلیونر شدند بلکه در سال جاری چندین سرمایه گذار به ثروت میلیارد دلاری رسیدند.

با توجه به این که بازار نسبت به قبل ثبات بیشتری دارد انتظار می‌رود نرخ پذیرش بیت کوین بیشتر شود، و همان طور که لارک بیان می‌کند تولید انباشت ثروت از طریق سرمایه گذاری در بیت کوین در دهه بعدی سرعت بیشتری خواهد داشت.

ابرچرخه بیت کوین چیست و آیا زمان پدیداری آن فرا رسیده است؟سلطه بازار رمزارزها/بیت کوین آغاز شده است

وضعیت ابرچرخه بیت کوین بسته به نرخی دارد که عوامل اقتصاد کلان مثل تورم رشد می‌کنند. این مسئله (افزایش تورم) می‌تواند راه را برای مرکز توجه قرار گرفتن یک ذخیره ارزش پرآتیه مثل بیت کوین هموار کند.

قوانین نظارتی انعطاف پذیرتر می‌شوند و همان طور که شاهد هستیم قوانین جدید برای پذیرش کاربردهای رمزارزها تنظیم می‌شوند.

در ادامه می‌توان به افزایش روند “تبدیل پول فیات به رمزارزها” اشاره کرد. دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در حال افزایش هستند، شرکت پی‌پال (Paypal) بازار بزرگی برای صنعت رمزارزها فراهم کرده، همکاری گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) با شرکت‌های بیت کوین خبر بسیار مهمی است، تعداد بانک‌هایی که خدمات رمزارزها ارائه می‌دهند رو به افزایش است و طرح‌های پیشنهادی برای صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت کوین به بالاترین سطح رسیده‌اند. بخاطر داشته باشید که معامله گران خرد راه را برای بزرگ‌ترین نهادها باز می‌کنند تا آن‌ها وارد بازار شوند.

دیویس به خوبی این حقیقت را بیان می‌کند که انقلاب مالی که تصور می‌شد روزی بیت کوین و رمزارزها پدید آوردند، همین الان نیز اتفاق افتاده است. با توجه به آمارهای بالا که تنها چند مورد در بین بسیاری موارد دیگر است می‌توان به طور قطع ادعا کرد رخ دادن ابرچرخه بیت کوین واقعیت دارد.

به گفته دیویس:

ما شاهد تولد کلاس دارایی جدیدی هستیم که معنی جدیدی برای مالکیت، امور مالی، هویت، جوامع، بازارها، املاک و مستغلات و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌دهد. می‌دانم که شما نیز احتمالا عقیده دارید رمزارزها رشد خواهند کرد اما این احتمال وجود دارد که اعتقاد شما به این جریان چندان نباشد که باید.

منبع: zycrypto

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های دنیای رمزارزها به کانال تلگرامی UtoCrypto بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟