مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور – سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

طی چند روز گذشته جفت ارز EURUSD در تایم فریم 30 دقیقه جفت ارز EURUSD در روند صعودی قوی قرار گرفته است. در نتیجه این جفت ارز توانسته بالاتر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت قرار بگیرد. همچنین قیمت بالاتر از خط روند افزایشی که کف‌های قیمتی را از هفته اخر اگوست به هم وصل کرده، قرار گرفته است. قیمت بالاتر ابر ایچی‌‌موکو نوسان می‌کند بنابراین احتمالا مومنتوم صعودی ادامه خواهد یافت و قیمت به محدوده بعدی یعنی 1.1950 خواهد رسید.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور– سشن اروپا

نمودار 30 دقیقه EURUSD

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

جفت ارز GBPUSD با توجه به ضعف دلار روند صعودی خود را ادامه داد. قیمت به محدوده 1.3836 رسید که بالاترین سطح از 16 آگوست است. در تایم فریم 1 ساعته قیمت در راستای خط روند صعودی که با رنگ سبز نشان داده شده است، نوسان می‌کند. همچنین میانگین متحرک 25 نقش حمایتی را ایفا می‌کند و اندیکاتور RSI رشد کرده است. بنابراین این جفت ارز احتمالا رشد خود را تا محدوده مقاومتی بعدی یعنی 1.3900 ادامه می‌دهد. البته احتمال پولبک کوتاهی نیز وجود دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور– سشن اروپا

نمودار 1 ساعته GBPUSD

شاخص داو جونز US30

شاخص داو جونز در جلسه معاملاتی آسیا تغییر چندانی نداشت. بازار سهام آمریکا روند صعودی خود را ادامه داد. این شاخص حوالی 35380 معامله می‌شود. در تایم فریم روزانه می‌بینیم که مومنتوم صعودی شاخص در چند روز اخیر کاهش یافته است. با این حال میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت نقش حمایتی را برای قیمت ایفا می‌کنند. قیمت همچنین کمی بالاتر از خط روند صعودی است. بنابراین احتمالا این شاخص روند صعودی را تا محدوده مقاومتی 36000 ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 12 شهریور– سشن اروپا

نمودار روزانه US30

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟