بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور – سشن اروپا

جفت ارز دلار آمریکا دلار کانادا USDCAD

جفت ارز USDCAD پیش از انتشار آمار اشتغال کانادا در حال کاهش است. این جفت ارز به محدوده 1.2626 رسیده که کمی پایین‌تر از سقف این هفته یعنی محدوده 1.2675 است. در تایم فریم 4 ساعته این جفت ارز تقریبا در محدوده میانگین متحرک 25 و 15 قرار گرفته است. قیمت پایین‌تر از شانه سمت راست، الگوی سر و شانه معامله می‌شود و اندیکاتور RSI پایین‌تر از منطقه اشباع خرید قرار گرفته است. بنابراین این جفت ارز احتمالا قبل از انتشار داده‌های اشتغال کانادا و شاخص قیمت تولید کننده آمریکا تحت فشار قرار خواهد گرفت.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته USDCAD

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

جفت ارز GBPUSD مومنتوم صعودی خود را قبل از انتشار داده‌ GDP انگلیس حفظ کرده است و حوالی 1.3847 معامله می‌شود که کمی پایین‌تر از سقف 1.3862 است. در تایم فریم 30 دقیقه این جفت ارز در منقطه مهمی است چرا که قیمت در بالاترین سطح از روز سه‌شنبه معامله می‌شود. این روند صعودی توسط میانگین متحرک 25 حمایت می‌شود و اندیکاتورهای مکدی و RSI نیز مومنتوم صعودی خود را حفظ کردند. بنابراین احتمال این که این جفت ارز بتواند به محدوده 1.390 برسد، وجود دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور– سشن اروپا

نمودار 30 دقیقه GBPUSD

جفت ارز دلار ین USDJPY

این جفت ارز پس از انتشار داده‌های قوی GDP ژاپن روند نزولی در پیش گرفت. قیمت به محدوده 109.65 رسید که پایین‌ترین قیمت از 6 سپتامبر بود. در تایم فریم 1 ساعته روند نزولی توسط میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت حمایت می‌شود. قیمت همچنین حوالی باند پایینی اندیکاتور باندهای بولینگر نوسان می‌کرد و اندیکاتور DeMarker به پایین‌ترین سطح در ماه‌های اخیر رسیده است. احتمالا امروز این جفت ارز روند نزولی را ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 19 شهریور– سشن اروپا

نمودار 1 ساعته USDJPY

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟