مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 نوامبر

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 28 آبان (19 نوامبر)

  • افت دلار در 2 روز پیاپی
  • سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات

روز پنج‌شنبه تقاضا برای دلار کم بود و این ارز دومین روز پیاپی را در محدوده منفی خاتمه داد. با این حال شاخص دلار امروز حوالی 95.50 نوسان می‌کند. سرمایه گذاران خرده فروشی انگلیس و شاخص قیمت تولید کننده آلمان را زیرنظر دارند. همچنین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، والر و کلاریدا، اعضای بانک مرکزی آمریکا، امروز سخنرانی خواهند داشت.

روز پنج‌شنبه شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا مختلط به کار خود پایان دادند. در بخش‌ها اصلی شاخص‌های بازار بورس آمریکا عملکردها مختلف بودند. بازده اوراق خزانه داری آمریکا که روز پنج‌شنبه به 1.57% رسیده بود در حال حاضر حوالی 1.6% نوسان می‌کند.

آمار مدعیان بیکاری آمریکا 268 هزار نفر اعلام شد که پیش‌بینی برای آن 260 هزار نفر بود. شاخص تولیدی فدرال رزرو فیلادلفیا رشد خوبی داشت و 39 اعلام شد (پیش‌بینی 24.2). روز گذشته اوانز از بانک مرکزی آمریکا بیان کرد این بانک می‌کند از سال 2022 سیاست افزایش نرخ بهره را آغاز کند.

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را 100 واحد پایه یا (1%) افزایش داد. جفت ارز USDTRY سقف تاریخی ثبت کرد و به 11.2925 رسید. در حاضر این جفت ارز حوالی 11.10 معامله می‌شود و این هفته بیش از 10% افزایش یافته است.

روز پنج‌شنبه جفت ارز EURUSD بازگشت خود را ادامه داد و به سمت 1.1400 حرکت کرد اما به نظر مومنتوم صعودی خود را از دست داده است. در حال حار این جفت ارز بالاتر از 1.1300 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD هنوز نتوانسته حرکت تعیین کننده‌ روندی انجام دهد و حوالی 1.350 معامله می‌شود. مذاکره کنندگان انگلیس و اتحادیه اروپا امروز جلسه‌ای خواهند داشت. شاخص خرده فروشی انگلیس که در ماه سپتامبر 0.2% اعلام شده بود، پیش‌بینی می‌شود برای ماه اکتبر 0.5% اعلام شود. ( این شاخص 0.8% اعلام شد.)

جفت ارز USDJPY بالاتر از محدوده 114 معامله می‌شود. این جفت ارز در روز چهارشنبه ریزش شدیدی داشت.

طلا همچنان پایین‌تر از سقف قیمتی 1877 دلار معامله می‌شود. به نظر حوالی محدوده 1860 دلار حمایتی برای این فلز گرانبها تشکیل شده است.

جفت ارز USDCAD پس از این که به سقف قیمتی 1.2650 رسید، افتی را تجربه کرده است. به نظر بهبود قیمت نفت سبب شده دلار کانادا در برابر دلار آمریکا مقاومت‌تر شود.

رمزارزها: خریداران نتوانستند محدوده 60 هزار دلار را تصاحب کنند و بیت کوین به پایین‌ترین سطح از اواسط اکتبر رسید. در حال حاضر این رمزارز حوالی 56500 معامله می‌شود. بیت کوین این هفته 14% افت داشت. روز پنج‌شنبه اتریوم نیز 7% افت کرد اما حوالی 4 هزار دلار حمایت شده است.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟