بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 اکتبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 اکتبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 11 مهر

  • نگاه‌ها به رویدادهای سیاسی بریتانیا و داده‌های PMI

بازارها در جلسه معاملاتی آسیا در روز دوشنبه نسبتاً آرام بودند اما نوسانات در اوایل صبح اروپا افزایش یافتند. تحولات سیاسی در بریتانیا توسط فعالین بازار پیش از انتشار شاخص PMI در سپتامبر برای آلمان، ناحیه یورو، بریتانیا و کانادا زیر نظر هستند. امروز شاخص مدیران خرید (PMI) گزارش موسسه ISM آمریکا منتشر خواهد شد. همچنین چندین عضو بانک مرکزی آمریکا از جمله جورج و ویلیامز، سخنرانی خواهند داشت.

روز جمعه شاخص دلار در ابتدا رشد نسبی داشت اما سپس کاهش یافت و امروز موقتا پایین‌تر از محدوده 112 قرار گرفت. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا بیش از 1% افت کرد و پایین‌تر از محدوده 3.8% نوسان می‌کند.

در جلسه معاملاتی آسیا، داده‌های ژاپن نشان داد که شاخص تولیدی تانکان به 8 در سه ماهه سوم کاهش یافت در حالی که انتظارات بازار عدد 11 بودند. با این حال، شاخص غیر تولیدی در مدت مشابه از 13 به 14 افزایش یافت. در همین حال سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، تکرار کرد که همچنان حرکات بازار فارکس را به دقت زیر نظر دارند. جفت ارز USDJPY هیچ واکنشی به نظرات سوزوکی یا انتشار داده‌ها نشان نداد و در حال حاضر حوالی محدوده 145 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD مومنتوم صعودی خود را حفظ کرد و به بالاترین سطح در یک هفته اخیر و محدوده 1.1300 نزدیک شد. گزارش‌هایی حاکی از آن بودند که انتظار می‌رود دولت بریتانیا پیشنهاد نرخ بالاتر مالیات بر درآمد را لغو کند. همین مسئله به پوند انگلیس کمک کرد تا قدرت بیشتری پیدا کند. کوارتنگ، وزیر خزانه داری بریتانیا با تایید این گزارش‌ها اعلام کرد که دولت طرح حذف نرخ ۴۵ درصدی مالیات بر درآمد را انجام نخواهد داد. پس از واکنش صعودی، این جفت ارز به محدوده 1.12 بازگشت.

جفت ارز EURUSD حرکت تعیین کننده‌ای در هیچ جهتی نداشته و در کانال کوچکی حوالی 0.9800 معامله می‌شود.

طلا روز جمعه روند نزولی دو هفته‌ای خود را پایان داد و به سمت محدوده 1670 دلار حرکت کرد. هر چند XAUUSD به محدوده 1660 دلار بازگشت اما با عقب نشینی بازده اوراق خزانه داری توانست رشد خود را حفظ کند.

بیت کوین روز شنبه و یک شنبه حوالی محدوده 19 هزار دلار باقی ماند. اتریوم در تعطیلات آخر هفته بیش از 4% افت کرد و پایین‌تر از محدوده 1300 دلار قرار گرفت اما امروز صبح بازگشتی داشت. در حال حاضر اتریوم حوالی محدوده 1300 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXsreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟