بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 28 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 28 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 مرداد

  • ادامه افت دلار پیش از انتشار داده‌های مهم آمریکا

دلار اواخر روز چهارشنبه تحت فشار شدید فروش قرار گرفت و شاخص دلار آمریکا (DXY) تمام رشد روز سه‌شنبه را پس داد. این شاخص همچنان عقب نشینی داشته و پایین‌تر از محدوده 106.50 معامله می‌شود چرا که سرمایه گذاران در حال ارزیابی چشم انداز سیاسی بانک مرکزی آمریکا هستند. امروز تولید ناخالص داخلی (GDP) آمریکا برای سه ماهه دوم و همچنین مدعیان بیکاری منتشر می‌شوند. همچنین داده‌های تورمی آلمان نیز در کانون توجهات خواهند بود.

روز گذشته بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را 0.75% افزایش دهد و نرخ بهره این کشور به محدوده 2.25 – 2.5% رسید. پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد از الان به بعد این بانک پیش‌بینی‌های راهبردی در مورد نرخ بهره ارائه نخواهد داد. در مورد چشم انداز سیاسی پاول اضافه کرد ” قصد داریم تا پایان سال جاری نرخ بهره را به یک سطح محدود کننده برسانیم که محدوده 3 تا 3.5% خواهد بود.

روز گذشته شاخص نزدک بیش از 4% و شاخص S&P 500 بیش از 2.6% رشد کردند. با این حال امروز معاملات آتی بازار سهام آمریکا در محدوده منفی قرار گرفته که نشان می‌دهد سرمایه گذاران بیش از انتشار داده‌های GDP محتاطانه عمل می‌کنند.

جفت ارز EURUSD به محدوده 1.235 رسید. با این حال تغییر منفی در سنتیمنت ریسک پذیری منجر شد افت دلار محدود شود و این جفت ارز به زیر محدوده 1.0200 بازگشته است.

جفت ارز GBPUSD به بالاترین سطح در چهار هفته اخیر و به محدوده 1.2188 رسید. این جفت ارز در محدوده کوچکی بالاتر از 1.2170 معامله می‌شود.

افت بازده اوراق خزانه داری منجر به رشد طلا شد و این فلز گرانبها به محدوده 1740 دلار رسید. با این حال بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا امروز 1% رشد و به طلا اجازه رشد بیشتر را نداد.

روز چهارشنبه جفت ارز USDJPY در محدوده منفی به کار خود پایان داد و امروز به سمت محدوده 135.50حرکت می‌کند. روز جمعه شاخص قیمت مصرف کننده، تولیدات صنعتی و نرخ بیکاری ژاپن منتشر خواهد شد.

بیت کوین روز چهارشنبه بیش از 8% رشد کرد اما مومنتوم خود را در محدوده 23 هزار دلار از دست داد. اتریوم نیز به بالاترین سطح از 10 ژوئیه و به محدوده 1676 رسید.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟