بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 اوت

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 اوت

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 مرداد

  • رشد دلار
  • داده‌های آمریکا در کانون توجهات

شاخص دلار در روز چهارشنبه بزرگ‌ترین کندل صعودی خود را طی سه هفته اخیر ثبت کرد و همچنان در جلسه معاملاتی آسیا در روز پنج‌شنبه این رشد را ادامه می‌دهد. فضای بازار همچنان محتاطانه باقی مانده و دلار در برابر رقیبان خود عملکرد بهتری دارد. در جلسه معاملاتی اروپا شاخص تورمی ناحیه یورو منتشر می‌شود که انتظار می‌رود هم راستا با پیش‌بینی‌ها و 8.9% اعلام شود. شاخص مدعیان بیکاری آمریکا و فروش خانه‌های موجود (ژوئیه) در جلسه معاملاتی آمریکا منتشر می‌شوند.

صورتجلسه بانک مرکزی آمریکا روز گذشته منتشر شد و نشان داد که همه اعضا با افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره موافق بودند. در این صورتجلسه بیان شد: «اعضا موافق بودند که افزایش نرخ‌ها در آینده به داده‌های دریافتی بستگی دارد و عقیده دارند که در برخی مواقع مناسب است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهیم.» با این حال بازار واکنش قابل توجهی به صورتجلسه بانک مرکزی آمریکا نداشت.

در جلسه معاملاتی آسیا، داده‌های بازار کار استرالیا منتشر شد. نرخ بیکاری در ماه ژوئیه به 3.4% کاهش یافت اما تغییرات اشتغال 40.9- هزار اعلام شد که نسبت به پیش‌بینی‌های (25 هزار) بسیار پایین‌تر بود. پس از ریزش AUDUSD در روز چهارشنبه، این جفت ارز همچنان تحت فشار نزولی و به سمت محدوده 0.6900 حرکت می‌کند.

جفت ارز EURUSD در محدوده کوچکی بالاتر از 1.0150 نوسان می‌کند. اوایل امروز اشنابل، عضو بانک مرکزی اروپا، اعلام کرد از لحاظ فنی احتمال رکود در ناحیه یورو همچنان وجود دارد.

جفت ارز GBPUSD در جلسه معاملاتی اروپا مجددا تحت فشار نزولی قرار گرفت و به سمت محدوده 1.200 حرکت می‌کند.

جفت ارز USDJPY به دلیل افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا رشد کرد و بالاتر از محدوده 135 قرار گرفت. این جفت ارز در حال حاضر بالاتر از محدوده 135.30 نوسان می‌کند.

روز چهارشنبه بازده اوراق خزانه داری آمریکا بیش از 3% رشد داشت و طلا برای سومین روز متوالی در محدود منفی به کار خود پایان داد.

بیت کوین نیز 2% افت کرد و پایین‌تر از محدوده 23500 در روند سایدی قرار گرفته است. اتریوم برای چهارمین روز متوالی کاهشی داشت و به محدوده 1850 دلار نزدیک شده است.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟