بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 تیر

  • بهبودی سنتیمنت ریسک پذیری و عقب نشینی دلار

بازارها هفته را با ادامه سنتیمنت ریسک پذیری آغاز کردند و تقاضا برای دلار کاهش یافته است. شاخص دلار که روز جمعه 0.6% افت کرده بود، امروز نیز عقب نشینی کرده است. امروز در جلسه معاملاتی اروپا در تقویم اقتصادی داده مهمی منتشر نمی‌شود. در جلسه معاملاتی آمریکا شاخص بازار مسکن NAHB منتشر می‌شود.

روز جمعه، شاخص اطمینان مصرف کننده دانشگاه میشیگان منتشر شد که نسبت به انتظارات (49.9) بهتر و 51.5 اعلام شد. مهمتر از آن، مؤلفه انتظارات تورمی بلندمدت این نظرسنجی از 3.1% در ژوئن به 2.8% کاهش یافته بود. پس از این داده‌ها، احتمال افزایش 1 درصدی نرخ بهره در ماه ژوئیه توسط بانک مرکزی آمریکا از نزدیک به 90% در اوایل هفته به زیر 30% کاهش یافت.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، در مورد چشم انداز نرخ بهره گفت که حرکت “بیش از حد چشمگیر” می‌تواند جنبه‌های مثبت اقتصاد را تضعیف کند. در همین حال، وال استریت ژورنال گزارش داد که در آخر هفته سیاستگذاران فدرال رزرو در حال آماده شدن برای افزایش نرخ بهره به میزان 0.75% در جلسه بعدی هستند.

جفت ارز EURUSD برای سومین هفته پیاپی در محدوده منفی بسته شد اما توانست در روز جمعه بخشی از افت خود را جبران کند. در حال حاضر این جفت ارز حوالی 1.0150 معامله می‌شود.

در جلسه معاملاتی آسیا، شاخص قیمت مصرف کننده نیوزیلند منتشر شد و در ارزیابی سالانه 7.3% اعلام شد. پیش‌بینی‌های برای این شاخص 7.1% بودند. جفت ارز NZDUSD پس از این داده افزایش یافت و به سمت 0.6200 حرکت کرد.

جفت ارز GBPUSD روز جمعه روند بهبودی داشت و رشدی را ثبت کرد و در حال حاضر در بالاترین سطح در 5 روز اخیر و حوالی 1.1950 معامله می‌شود.

افت دلار به طلا که افت شدیدی را ثبت کرده بود، کمک کرد کمی بهبود یابد و به محدوده 1720 دلار بازگردد.

افزایش جریان ریسک پذیری نیز منجر شد بیت کوین رشدی داشته باشد و حوالی محدوده 22 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با رشد 8 درصدی به سمت محدوده 1500 دلار حرکت می‌کند.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟