بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

بازارها در اوایل روز جمعه تقریبا آرام دنبال می‌شوند

بازارها در اوایل روز جمعه تقریبا آرام دنبال می‌شوند

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 2 دی 

  • داده‌های تورمی آمریکا در کانون توجهات

بازارها در اوایل روز جمعه تقریبا آرام دنبال می‌شوند و حجم معاملات پیش از تعطیلات کریسمس کاهش یافته است. امروز بانک فدرال آلمان (BUNDESBANK) گزارش ماهانه خود را در جلسه معاملاتی اروپا منتشر خواهد کرد. در نیمه دوم روز شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) خالص برای ماه نوامبر، شاخص احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان (دسامبر)، فروش خانه‌های جدید و سفارش کالاهای بادوام آمریکا منتشر خواهند شد. بازارهای سهام در ایالات متحده طبق ساعت معمول باز خواهند بود اما بازار اوراق قرضه یک ساعت زودتر بسته خواهد شد. هر دو بازار روز دوشنبه 26 دسامبر تعطیل خواهند بود.

روز پنج‌شنبه تولید ناخالص داخلی آمریکا برای سه ماهه سوم که پیش‌بینی برای آن 2.9% بود، 3.2% اعلام شد. انتشار بهتر این داده به تقویت دلار در جلسه معاملاتی آمریکا کمک کرد. همچنین بازار سهام افت شدیدی را تجربه کرد که این مسئله نیز منجر شد دلار به عنوان دارایی امن تقویت شود. دلار که روز پنج‌شنبه با رشد نسبی به کار خود پایان داده بود، امروز کمی پایین‌تر از محدوده 104.50 نوسان می‌کند. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا روند ساید خود را در محدوده 3.7% ادامه می‌دهد.

جفت ارز EURUSD روز پنج‌شنبه افت کمی را تجربه کرد اما امروز کمی بالاتر از محدوده 1.0600 نوسان می‌کند.

روز پنج‌شنبه جفت ارز GBPUSD به پایین‌ترین سطح در بیش از سه هفته و پایین‌تر از محدوده 1.200 قرار گرفت چرا که فضای ریسک گریزی بازار بر پوند فشار زیادی وارد کرده است. این جفت ارز امروز بالاتر از محدوده 1.200 نوسان می‌کند.

جفت ارز USDJPY روز پنج‌شنبه تغییر چندانی نداشت و حوالی 132.50 معامله می‌شد. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ژاپن برای ماه نوامبر که انتظارات برای آن 3.7% بود، 3.8% اعلام شد. هر چند این داده نتوانست واکنش شدیدی را ایجاد کند و این جفت ارز حوالی 132.70 معامله می‌شود.

در واکنش به انتشار قوی داده رشد اقتصادی آمریکا، طلا روز پنج‌شنبه افت شدیدی را تجربه کرد و پایین‌تر از محدوده 1800 دلار قرار گرفت. در اوایل امروز طلا بهبود نسبی داشت اما همچنان پایین‌تر از محدوده 1800 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین روز گذشته روند سایدی داشت و همچنان در کانال کوچکی پایین‌تر از محدوده 17 هزار دلار نوسان می‌کند. اتریوم برای سومین روز متوالی در نزدیکی 1200 دلار معامله می‌شود.

منبع: Fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

1 دیدگاه در “بازارها در اوایل روز جمعه تقریبا آرام دنبال می‌شوند
  1. Sajed گفت:

    اگه امکانش هست یه بار هم شما تحلیلتون رو بگید،و بازارو رو خوانی نکنید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟