بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

بازگشت جریانات ریسک پذیری فارکس

بازگشت جریانات ریسک پذیری فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 24 آبان

  • بازگشت جریانات ریسک پذیری

در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، فضای بازار بهبود یافته و شاخص دلار نتوانسته رشد متوسط روز دوشنبه خود را حفظ کند. امروز در جلسه معاملاتی اروپا تولید ناخالص داخلی، تراز تجاری ناحیه یورو و شاخص ارزیابی انتظارات اقتصادی منتشر خواهند شد. در جلسه معاملاتی آمریکا، شاخص تولیدی نیویورک و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) منتشر خواهند شد.

در اوایل امروز داده‌های چین منتشر شد که نشان داد تولیدات صنعتی در ارزیابی سالانه (اکتبر) 5% رشد کرده در حالی که انتظارات برای آن 5.2% بود. خرده فروشی چین نیز پس از رشد 2.5 درصدی در ماه سپتامبر، برای ماه اکتبر 0.5% کاهش یافته بود. علی‌رغم داده‌های ناامید کننده چین، شاخص هنگ سنگ بیش از 3% و شاخص کامپوزیت شانگهای تقریبا 1.5% رشد کردند. خوش‌بینی‌های جدید در زمینه کاهش محدودیت‌های ویروس کرونا منجر به این رشد شد.

در همین حال، جمهوری خواهان همچنان در مسیر کسب اکثریت مجلس نمایندگان با 218 کرسی هستند. به گزارش آسوشیتدپرس، جمهوری خواهان 217 کرسی را به دست آورده‌اند و 13 کرسی باقی مانده است.

بازگشت جریانات ریسک پذیری فارکس

جفت ارز EURUSD روز دوشنبه بازگشتی داشت و بالاتر از محدوده 1.0300 به کار خود پایان داد. این جفت ارز امروز بالاتر از محدوده 1.0350 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD امروز رشدی داشت و بالاتر از محدوده 1.1800 معامله می‌شود. نرخ بیکاری انگلیس برای ماه سپتامبر 3.6% اعلام شد که از 3.5% ماه اوت بالاتر بود هر چند سرمایه‌گذاران توجهی به این مسئله نکردند.

هر چند دلار امروز با کاهش تقاضا مواجه شده بود اما جفت ارز USDJPY توانسته بود، رشد خود را بالای محدوده 140 حفظ کند. هر چند در حال حاضر این جفت ارز پایین‌تر از این محدوده معامله می‌شود. امروز داده‌های ژاپن نیز منتشر شد و نشان داد که شاخص تولیدات صنعتی در ماه سپتامبر 1.7% کاهش یافته در حالی که انتظارات برای آن 1.6% بودند.

طلا که در ساعات اولیه روز دوشنبه روند نزولی داشت، توانست با افت بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا بازگشتی داشته باشد. در حال حاضر طلا بالاتر از محدوده 1770 دلار معامله می‌شود.

روز دوشنبه بیت کوین به روند نزولی 3 روزه خود پایان داد، اما نتوانست مومنتوم صعودی خود را حفظ کند. BTCUSD در محدوده کوچکی در حوالی 16700 دلار نوسان می‌کند. اتریوم نیز روز دوشنبه در محدوده مثبت بسته شد و در حال حاضر حوالی 1270 دلار نوسان می‌کند.

منبع: Fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟