آخرین مقالات
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تغییرات در سیاست انرژی آمریکا: آیا کاملا هریس برای صنعت نفت خطرناک است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هریس

به نظر می‌رسد کامالا هریس پیشتاز نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر باشد. بر اساس سوابق کاری او به عنوان دادستان کل کالیفرنیا و به عنوان معاون رئیس جمهور، این خبر بدی برای صنعت نفت خواهد بود.

مروری بر زندگی حرفه‌ای او که فضای رسانه‌ای را پر کرده است، به شکایت‌های او علیه شرکت‌های نفتی از جمله شورون (Chevron)، که به دلیل سوء استفاده از مواد خطرناک تحت پیگرد قانونی قرار گرفت، اشاره می‌کند. خط لوله پلینز آل امریکن پایپلاین (Plains All-American Pipeline) همچنین در سال ۲۰۱۵ به دلیل نشت نفت در سواحل این ایالت به هدفی برای وی تبدیل شده بود.

دوره مستر کلاس طلا

جامع‌ترین دوره آموزشی طلا

این دوره در مجموعه یوتوفارکس تهیه شده و نتیجه سال‌ها تجربه در حوزه معامله‌گری طلا و فارکس است. این دوره توسط مجموعه‌ای از معامله‌گران حرفه‌ای یوتوفارکس تهیه شده است. با خرید این دوره از تجربه چندین معامله‌گر بهره‌مند خواهید شد.

به گزارش Inside Climate News، جالب توجه است که ادعای هریس مبنی بر شکایت او از اکسان‌موبیل (Exxon Mobil) که در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ مطرح کرده بود، نادرست به نظر می‌رسد. با این حال، آنچه دقیق به نظر می‌رسد این است که او حتی از جو بایدن نیز در زمینه گذار انرژی فداکارتر است. (گذار انرژی فرایند همیشگی جایگزینی سوخت‌های فسیلی با منابع انرژی کم‌کربن است. به‌طور کلی‌تر، گذار انرژی یک تغییر ساختاری قابل توجه در یک سیستم انرژی دربارهٔ عرضه و مصرف است)

به نقل از یورونیوز در اوایل دهه ۲۰۰۰، زمانی که او یک دادستان منطقه سانفرانسیسکو بود، هریس اولین واحد قضایی محیط زیست را در بخش خود راه اندازی کرد تا به جرایمی مانند زباله‌های خطرناک و سایر جرایم زیست محیطی رسیدگی کند.

چرا آکادمی ماکروترید؟

با عضویت در آکادمی ماکروترید، شما تحلیل فاندامنتال بازار فارکس را در کنار سیگنال، آموزش و گفتگو با تحلیلگران و اعضای آکادمی دریافت خواهید کرد.

عضویت رایگان

به نقل از این نشریه، هریس در سال ۲۰۰۵ گفت: “جنایت علیه محیط زیست جنایت علیه جوامع است، افرادی که اغلب فقیر و محروم هستند.” مردمی که در آن جوامع زندگی می‌کنند اغلب چاره‌ای جز زندگی در آنجا ندارند.»

دادستان کل سابق کالیفرنیا، که سپس سناتور این ایالت شد، همچنین یکی از حامیان جدی طرح نیو دیل سبز (Green New Deal) بود که علیرغم هزینه‌های سنگین، این ایالت را تبدیل به یک نمونه بارز برای گذار انرژی کرده است. هریس همچنین علناً اعلام کرده است که طرفدار ممنوعیت فرکینگ (شکست هیدرولیکی) است که باعث محبوبیت او در بین فعالان آب و هوا شده است. (نیو دیل سبز (Green New Dal) یک برنامه محرک اقتصادی پیشنهاد شده در ایالات متحده است که هدف آن رسیدگی و ارائه راه حل برای نابرابری اقتصادی و تغییر اقلیم است.

جارد هافمن، نماینده دموکرات‌ها از کالیفرنیا در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت: «او از آن دسته رهبرانی است که صنعت سوخت‌های فسیلی را مسئول می‌داند و این چیزی است که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم. او قطعاً موفقیت دولت بایدن در زمینه آب و هوا و انرژی پاک را ادامه خواهد داد و بر آن استوار خواهد بود.»

با این حال، در مورد انتخابات نوامبر یک مشکل وجود دارد. برای به دست آوردن ریاست جمهوری، هریس – به شرط اینکه نامزد دموکرات‌ها شود – باید رای دهندگان ایالت‌‌های متمرکز بر انرژی را جلب کند و این به معنای ایالت‌های نفت و گاز، مانند پنسیلوانیا است.

در سال ۲۰۱۹، در طول انتخابات مقدماتی، هریس نه تنها در مورد ممنوعیت فرکینگ، بلکه مالیات کربن نیز صحبت کرد – ابزار گذار انرژی که دقیقاً در بین رای دهندگان محبوب نیست. او طرح مالیات کربن را «هزینه آلودگی آب و هوا» نامید تا به صنعت نفت و گاز «تا جایی که ممکن است» ضربه بزند و سپس از این پول برای پیشبرد دوره گذار استفاده کند.

دانیل دیزروت، رئیس اندیشکده چپ‌گرای Data for Progress، به Axios گفت: “سوابق او چیزی است که طرفداران عدالت محیطی و اقلیمی در مورد آن هیجان زده می‌شوند و من فکر می‌کنم که او واقعاً می‌تواند به سوابق خود به‌عنوان دادستانی پیگیر در زمینه نفت و گاز متکی باشد.”

اسکات جنینگز، استراتژیست جمهوری خواهان، به این نشریه گفت: “اگر دموکرات‌ها در پنسیلوانیا پیروز نشوند، با مشکل مواجه خواهند شد و دیدگاه‌های هریس با پیروزی در آنجا سازگار نیست.”

هریس یا می‌تواند بر پایه اصلی رأی‌دهندگان خود تمرکز کند و ریسک از دست دادن ایالت‌های نوسانی مانند پنسیلوانیا را داشته باشد، یا می‌تواند کاری را که در زمان همکاری با بایدن در سال ۲۰۲۰ انجام داد، انجام دهد – لحن خود را برای جلب رأی‌دهندگان ایالت‌های نفت و گاز نرم کند. حتی اگر او این کار را انجام دهد، در صورت ریاست جمهوری دموکرات‌ها با هریس در کاخ سفید، دولت فدرال به دنبال شرکت‌های بزرگ نفتی خواهد رفت.

به نقل از بلومبرگ، گروه مشاوره راپیدان انرژی این هفته در یادداشتی به مشتریان گفت: در حالی که ما هنوز شاهد موردی نیستیم که یک شرکت سوخت فسیلی مسئول خسارات ناشی از تغییرات اقلیمی شود، چشم انداز یک دعوای قضایی تحت رهبری وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا احتمال این مسئله را افزایش می‌دهد.

منبع: Oilprice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

عضویت در کانال سیگنال فارکس

جهت عضویت در تلگرام پیام ارسال کنید.