آخرین مقالات
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

گرمای شدید، پالایشگاه های نفت اروپا را تهدید می‌ کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گرمای شدید

بلومبرگ با استناد به وضعیت یونان و لهستان گزارش داد که اوج دمای تابستان در برخی از مناطق اروپا عملکرد عادی پالایشگاه‌ها را تهدید می‌کند.

دمای هوا در یونان هفته آینده به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد که عملکرد عادی پالایشگاه‌ها را به چالش می‌کشد و در لهستان هوای گرم نیز عملکرد عادی پالایشگاه‌ها را به خطر می‌اندازد.

آلن گلدر، نایب رئیس بخش پالایش، مواد شیمیایی و بازارهای نفت در شرکت مشاوره وود مکنزی، به بلومبرگ گفت: پالایشگاه‌های اروپایی در دهه شصت و هفتاد طراحی شدند. از آن زمان جهان داغ‌تر شده است.»

این نشریه مشکلات مورد انتظار را به تغییرات اقلیمی نسبت داد و خاطرنشان کرد بر اساس انتساب تغییرات آب و هوایی مذکور به استفاده بشر از هیدروکربن‌ها، پالایشگاه‌ها تا حدی مسئول مشکلات خود هستند.

بلومبرگ همچنین در گزارش خود به نقل از یک شرکت مهندسی بریتانیایی نوشت: پالایشگاه‌ها در حال تطبیق با شرایط در حال تغییر هستند، اما همه آنها هنوز رخ ندادند، چرا که پالایشگاه‌ها در اروپا عموماً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در دماهای زیر صفر مقاوم باشند.

چرا آکادمی ماکروترید؟

با عضویت در آکادمی ماکروترید، شما تحلیل فاندامنتال بازار فارکس را در کنار سیگنال، آموزش و گفتگو با تحلیلگران و اعضای آکادمی دریافت خواهید کرد.

عضویت رایگان

بنابراین، به دلیل دماهای بالا، برخی از پالایشگاه‌ها باید خروجی خود را کاهش دهند تا از خرابی تجهیزات و سایر مشکلاتی که دماهای بالا می‌تواند در پالایشگاهی که برای رسیدگی به آنها مجهز نیست، ایجاد کند، جلوگیری کنند.

بلومبرگ گزارش داد، طبق گفته یکی از تحلیلگران، برخی از پالایشگاه ها ممکن است در تابستان امسال مجبور شوند نرخ پردازش را تا ۱۵ درصد در یک دوره ۲۴ ساعته کاهش دهند.

بلومبرگ همچنین در گزارش خود خاطرنشان کرد که پالایشگاه‌های ایالات متحده نیز مجبور به مقابله با گرمای تابستان هستند و افزود که کارخانه‌ها در امتداد ساحل شرقی و در غرب میانه ممکن است آسیب‌پذیرترین نیروگاه‌ها در برابر اختلالات ناشی از گرما برای عملکرد عادی باشند. این به دلایلی مشابه مشکلات پالایشگاه‌های اروپایی است: آنها برای مقاومت در برابر سرمای زمستان و نه گرمای تابستان ساخته شده‌اند.

منبع: Oilprice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

عضویت در کانال سیگنال فارکس

جهت عضویت در تلگرام پیام ارسال کنید.