آخرین مقالات
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

آیا ایالات متحده می تواند از یک بحران انرژی اجتناب کند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

انرژی آمریکا

به دلیل سیاست‌های انرژی اخیر در سطوح فدرال و ایالتی که به نفع فناوری‌های انرژی «سبز»، عمدتاً خورشیدی و بادی، است می‌توان به آینده ایالات متحده در بخش انرژی خوشبین بود.

این سیاست‌ها اغلب اقتصاد تولید برق را مخدوش می‌کند و منجر به تخصیص نادرست سرمایه و سرمایه‌گذاری بیش از حد در پروژه‌های خورشیدی و بادی غیرقابل اطمینان می‌شوند. تامین برق قابل اطمینان نیاز به ثبات در هر ثانیه از روز در طول هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها و نه فقط دقیقه به دقیقه، دارد. تجربه گذشته در پیش‌بینی تقاضای برق برای یک افق پنج ساله نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های انرژی بادی و خورشیدی نمی‌توانند این نیاز را برآورده کنند.

اقتصاد و استانداردهای زندگی به داشتن یک منبع انرژی کافی، اقتصادی و قابل اطمینان بستگی دارد – ویژگی‌هایی که برای زیرساخت انرژی بهینه غیرقابل مذاکره هستند. خط سیر کنونی آمریکا، ریسک ایجاد منابع انرژی ناکافی، غیرقابل استطاعت و غیرقابل اطمینان را دارد که اقتصاد و استاندارد زندگی ایالات متحده را ویران می‌کند.

آیا امیدی هست؟ بله. اخیراً در انجمن آینده انرژی که توسط RealClear و RealClearEnergy حمایت می‌شود، در مورد مسائل انرژی در ایالات متحده و جهان صحبت شد. در حالی که این افراد با بصیرت در حال حاضر توسط دولت در واشنگتن و بسیاری از ایالت‌ها نادیده گرفته می‌شود، امیدی برای تغییر در آینده وجود دارد.

سخنرانان این انجمن موضوعات مختلفی از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر و منابع برای تولید پنل‌های خورشیدی، وسایل نقلیه الکتریکی و آینده حمل و نقل، اکتشاف و تولید نفت، راکتورهای کوچک مدولار و سیاست انرژی فدرال را پوشش دادند. اکثر سخنرانان واقعیت‌های فیزیک و مهندسی تولید انرژی را درک کردند. مارک میلز به طور خاص بر سه شرط لازم برای یک سیستم انرژی موفق تأکید کرد: به میزان کافی در دسترس بودن، قابل اطمینان بودن و دوام اقتصادی داشتن. وی خاطرنشان کرد که جامعه در یافتن کاربردهای جدید انرژی به جای تولید آن مهارت بیشتری دارد و ماهیت پویایی تقاضای انرژی در طول زمان را برجسته کرد. او همچنین تاکید کرد که هوش مصنوعی به طور قابل توجهی تقاضای برق را که در مناطق خاص متمرکز شده است، افزایش می‌دهد.

چرا آکادمی ماکروترید؟

با عضویت در آکادمی ماکروترید، شما تحلیل فاندامنتال بازار فارکس را در کنار سیگنال، آموزش و گفتگو با تحلیلگران و اعضای آکادمی دریافت خواهید کرد.

عضویت رایگان

برای پاسخگویی به این تقاضای جدید، بخش عمده‌ای از عرضه از طریق نیروگاه های گاز طبیعی تامین می‌شود، چرا که هوش مصنوعی و مراکز داده هر ثانیه به یک منبع قابل اطمینان برق نیاز دارند. سوخت‌های فسیلی و انرژی هسته‌ای در حال حاضر بهترین فناوری‌ها برای رفع این نیاز هستند. با این حال، نیروگاه‌های هسته‌ای جدید، در حال حاضر اقتصادی نیستند.

طراحی‌های راکتورهای کوچک مدولار (SMR) ممکن است راهی به سوی آینده ارائه دهند و برق تقریباً نامحدود و بدون انتشار دی اکسید کربن را ارائه دهند. این موضوع به طور گسترده در انجمن مورد بحث قرار گرفت و در ۱۲-۱۸ ماه گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است. هم موافقان و هم مخالفان هسته‌ای اذعان دارند که مقررات صدور مجوز باید برای اینکه این رآکتورها از نظر مالی قابل دوام باشند، بازنگری شوند. نبرد سیاسی بر سر این مقررات آینده انرژی هسته‌ای را تعیین خواهد کرد. (راکتورهای کوچک مدولار (SMRs) نسل جدیدی از نیروگاه‌های هسته‌ای هستند  که هدف از آن‌ها تولید انرژی جایگزین انعطاف‌پذیر و به‌صرفه است.)

مجمع آینده انرژی (Energy Future Forum) دلایلی برای خوش‌بینی نسبت به آینده ایالات متحده ارائه کرد. اگر سیاستمداران به حقایق گوش دهد و قوانین فیزیکی حاکم بر تولید انرژی را درک کند، نسل آینده می‌توانند پایه و اساس یک سیستم انرژی فراوان، قابل اطمینان و مقرون به صرفه را به ارث ببرند.

منبع: Oilprice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

عضویت در کانال سیگنال فارکس

جهت عضویت در تلگرام پیام ارسال کنید.