بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 مرداد

  • نگاه‌ها معطوف به جلسه بانک مرکزی آمریکا

به نظر می‌رسد شاخص دلار پس از بهبود روز گذشته در مرحله تثبیت قرار گرفته است. این شاخص حوالی محدوده 107 نوسان می‌کند. سرمایه گذاران در انتظار جلسه بانک مرکزی آمریکا هستند. معاملات آتی بازار سهام آمریکا در محدوده مثبت قرار گرفتند که نشان می‌دهد فضای بازار بهبود یافته است. امروز علاوه بر جلسه بانک مرکزی آمریکا، شاخص سفارشات کالاهای بادوام، شاخص خانه‌های در معرض فروش و تراز تجاری آمریکا نیز منتشر خواهد شد.

روز سه‌شنبه، ریسک گریزی در بازار منجر به رشد دلار شد. کرملین روز سه‌شنبه اعلام کرد که ظرفیت عرضه گاز نورد استریم به اروپا از روز چهارشنبه به ۲۰% کاهش می‌یابد چرا که یکی از توربین‌های گازی پس از تعمیر و نگهداری در کانادا هنوز وارد این کشور نشده و یکی دیگر از توربین‌ها دارای نقص است. در همین حال، شهر ووهان حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد و به مشاغل دستور داد تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کنند. مقامات شهری همچنین تصمیم گرفتند تجمعات بزرگ را در منطقه جیانگشیا ووهان که نزدیک به یک میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، ممنوع کنند.

انتظار می‌رود امروز بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را 0.75% افزایش دهد. سرمایه گذاران به دنبال شانه‌هایی برای تصمیم‌گیری در زمینه نرخ بهره برای ماه سپتامبر هستند. ابزار CME Group FedWatch نشان می‌دهد که بازارها 50% احتمال می‌دهند بازارها در ماه سپتامبر نرخ بهره را 0.50% افزایش خواهد داد.

روز گذشته جفت ارز EURUSD بیش از 100 پیپ افت کرد و به محدوده 1.0100 بازگشت. این جفت ارز بهبود نسبی داشته و در محدوده 1.0130 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD بالاتر از محدوده 1.2 نوسان می‌کند. پوند در برابر دلار مقاوم عمل کرده چرا که فعالین بازار افزایش 0.50 درصدی نرخ بهره توسط بانک مرکزی انگلیس در ماه اوت را قیمت گذاری کرده‌اند.

جفت ارز AUDUSD در جلسه معاملاتی آسیا به محدوده 0.69 سقوط کرد. داده‌ شاخص قیمت مصرف کننده استرالیا در ارزیابی سالانه سه ماهه دوم به 6.1% رسید. در گزارش قبلی این داده 5.1% بود. با این حال این شاخص نسبت به انتظارات بازار (6.2%) پایین‌تر اعلام شد.

جفت ارز USDJPY که در نیمه دوم هفته گذشته افت شدیدی را تجربه کرده بود، در دو روز ابتدایی این هفته رشد داشته و بالاتر از محدوده 137 قرار گرفته است.

طلا همچنان حرکت تعیین کننده‌ای نداشته و در کانال کوچکی حوالی 1720 دلار معامله می‌شود. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا حوالی 2.8% نوسان می‌کند.

بیت کوین روز گذشته افت کرد اما توانست بالای محدوده 21 هزار دلار قرار بگیرد. اتریوم نیز حوالی 1500 دلار معامله می‌شود.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟