بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 ژوئیه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 21 تیر

خرید بی امان دلار توسط سرمایه گذاران

شاخص دلار (DXY) امروز همچنان رشد خود را ادامه می‌دهد. روز گذشته (دوشنبه) این شاخص بیش از 1% رشد را ثبت کرده بود. دلار همچنان به عنوان پناهگاه امن با تقاضا همراه شده چرا که سرمایه گذاران در میان ترس‌های فزاینده رکود به دنبال دارایی امن هستند. شاخص دلار در بالاترین سطح خود در نزدیک به دو دهه گذشته و بالای 108.00 معامله می‌شود. شاخص ارزیابی انتظارات اقتصادی آلمان (ZEW Survey) و سنتیمنت کسب و کارها آمریکا امروز منتشر می‌شوند. همچنین امروز در ساعت 21:31 به وقت ایران حراج اوراق 10 ساله خزانه داری برگزار خواهد شد. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا افت بیش از 2 درصدی داشته و حوالی 2.925% نوسان می‌کند که ریسک گریزی در بازار را نشان می‌دهد.

چین برای مهار عفونت‌های زیرسویه‌های BA4 و BA5 اُمیکرون شهر Wugang در استان هنان (Henan) را قرنطینه کرده است. فعالان بازار همچنان در مورد قرنطینه شدن شانگهای و همچنین افزایش تعداد مبتلایان روزانه در این شهر نگران هستند.

در همین حال، اروپا با ریسک شدید وارد شدن به یک بحران انرژی مواجه است. رابرت هابک، وزیر اقتصاد آلمان، روز دوشنبه در سخنانی گفت که دشوار است بگوییم که آیا خط لوله گاز نورد استریم 1 پس از تعمیر و نگهداری مجددا آنلاین خواهد شد یا خیر.

روز دوشنبه، نظرسنجی ماهانه بانک فدرال رزرو نیویورک از انتظارات مصرف کنندگان نشان داد که انتظارات تورمی یک ساله مصرف کنندگان ایالات متحده از 6.6 درصد در ماه مه به 6.8 درصد در ژوئن افزایش یافته است. با این حال انتظارات تورمی سه ساله از 3.9% به 3.6% کاهش یافته اما دلار آمریکا همچنان عملکرد بهتر خود را در برابر دیگر رقیبان ادامه می‌دهد. پیش از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در روز چهارشنبه، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، به خبرنگاران گفت که انتظار دارد شاخص CPI “بسیار بالا منتشر شود.”

جفت ارز EURUSD به پایین‌ترین سطح از دسامبر سال 2022 و حوالی محدوده برابری (1) معامله می‌شود. جفت ارز GBPUSD روز دوشنبه بیش از 1% افت داشت و امروز نیز افت خود را ادامه می‌دهد. این جفت ارز پایین‌تر از محدوده 1.1850 معامله می‌شود.

جفت ارز USDJPY بالاتر از محدوده 137 معامله می‌شود. این جفت ارز روز دوشنبه نیز رشد قابل توجهی داشت. ین به عنوان دارایی امن با تقاضا همراه شده و در برابر رقیبان خود مقاوم عمل کرده است.

طلا پس از رسیدن به محدوده 1730 کمی از افت خود را جبران کرده است. افت بازده اوراق خزانه داری آمریکا می‌تواند به رشد طلا کمک کند.

بیت کوین بار پایین‌تر از محدوده 20000 دلار معامله می‌شود و به محدوده 19594 رسید. اتریوم نیز با افت 2 درصدی حوالی هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟