آخرین مقالات
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

 

این هفته، پس از انتشار داده‌های CPI که نشان داد در ماه مه، نرخ تورم در استرالیا به ۴.۱ درصد افزایش یافته بود (که بالاتر از انتظار بود)، دلار استرالیا افزایش یافت.

دوره مستر کلاس طلا

جامع‌ترین دوره آموزشی طلا

این دوره در مجموعه یوتوفارکس تهیه شده و نتیجه سال‌ها تجربه در حوزه معامله‌گری طلا و فارکس است. این دوره توسط مجموعه‌ای از معامله‌گران حرفه‌ای یوتوفارکس تهیه شده است. با خرید این دوره از تجربه چندین معامله‌گر بهره‌مند خواهید شد.

در نتیجه این داده، بازارها  انتظارات نرخ‌بهره را مجددا کاملاً تهاجمی قیمت‌گذاری کردند، با احتمال این‌که افزایش نرخ بهره  در یکی از جلسات آینده صورت گیرد.

در زیر می‌توانیم شاهد صعود شدید مسیر نرخ مورد انتظار برای RBA در آن زمان (در مقایسه با یک هفته و یک ماه قبل) باشیم.

چرا آکادمی ماکروترید؟

با عضویت در آکادمی ماکروترید، شما تحلیل فاندامنتال بازار فارکس را در کنار سیگنال، آموزش و گفتگو با تحلیلگران و اعضای آکادمی دریافت خواهید کرد.

عضویت رایگان

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

بااین‌حال، علی‌رغم افزایش مجدد انتظارات نرخ بهره، AUD دیروز پس از اظهارنظر هاوزر، مقداری از افزایش خود را پس داد.

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

چرا ما این واکنش را دیدیم و چه معنایی برای بانک مرکزی استرالیا و دلار استرالیا دارد؟

در زیر گزیده‌ای از نظرات دیروز او است.باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

نظرات او برای کسی که می‌خواست پس از داده‌های CPI این هفته به دنبال افزایش نرخ بهره باشد، چندان قانع‌کننده به نظر نمی‌رسید. درهرصورت به نظر می‌رسد به دنبال این بود که دیدگاه افزایش نرخ بهره کاهش دهد.

هم بازارهای AUD و هم بازار پول به اظهارات او واکنش نشان دادند. در زیر انتظارات نرخ بهره را برای جلسات سیاست آتی قبل از نظرات او مشاهده می‌کنیم. (احتمال افزایش نرخ بهره در جلسات آینده):

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

و در اینجا می‌توانیم ببینیم که چگونه قیمت‌گذاری در بازار پول پس از نظرات او کمی تغییر کرد (با مشاهده احتمال توقف بیشتر):

باد مخالف برای خرید دلار استرالیا

البته این تغییرات به این معنی نیست که افزایش نرخ بهره اتفاق نخواهد افتاد، اما نظرات او برای کاهش انتظارات، نرخ بهره کافی بود. احتمالاً برای برداشتن گزینه افزایش نرخ بهره از روی میز کافی نخواهد بود، اما حداقل یک تأثیر برای کاهش انتظارات در مورد نرخ بهره دلار استرالیا  ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

عضویت در کانال سیگنال فارکس

جهت عضویت در تلگرام پیام ارسال کنید.