بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 4 اوت

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 4 اوت

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 13 مرداد

  • بانک مرکزی انگلیس در کانون توجهات

اعضای بانک مرکزی آمریکا روز گذشته احتمالات بازار مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی را کاهش دهند و همین امر منجر شد دلار قدرت خود را در برابر دیگر رقیبان حفظ کند. حرکات بازار امروز کمی کاهش یافته چرا که سرمایه‌گذاران در انتظار جلسه بانک مرکزی انگلیس و تعیین نرخ بهره هستند. امروز همچنین آمار مدعیان بیکاری و تراز تجاری آمریکا نیز منتشر می‌شود.

بارکین، عضو بانک مرکزی آمریکا، روز گذشته اعلام کرد که ترس از رکود اقتصادی با رشد ماهانه اشتغال نزدیک به 400000 و نرخ بیکاری 3.6% کمی ناسازگار است. بولارد، دیگر عضو بانک مرکزی آمریکا، بار دیگر بیان کرد که تمایل دارد نرخ بهره در سال جاری به 3.75-4% برسد. در آخر دالی استدلال کرد که انتظار بازارها برای کاهش نرخ بهره در سال آینده زودتر از موعد است.

امروز پیش‌بینی می‌شود بانک مرکزی انگلیس با افزایش 0.50 درصدی نرخ بهره، نرخ بهره را به 1.75% برساند. یوهای ایلام، تحلیلگر fxstreet، عقیده دارد “بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را 0.50% افزایش دهد اما همچنین تصویری تاریکی را ترسیم کند که انتظارات را برای مسیر افزایش نرخ بهره را کاهش دهد” این رویداد پیچیده دارای پیچ و خم های متعددی است، اما به احتمال زیاد منجر به افت پوند نمی‌شود.

در همین حین در جلسه اوپک پلاس توافق شد که کشورها تولید نفت را در ماه سپتامبر 100000 بشکه در روز افزایش دهند.

جفت ارز EURUSD روز پنج‌شنبه رشد نسبی داشته اما همچنان پایین‌تر از 1.0200 معامله می‌شود. امروز شاخص سفارشات کارخانجات آلمان برای ماه ژوئن که پیش‌بینی برای آن %1- بود، %0.4- اعلام شد.

جفت ارز GBPUSD بهبود نسبی را ثبت کرد و بالاتر از محدوده 1.2150 قرار گرفته است.

جفت ارز USDJPY مومنتوم صعودی خود را حفظ کرد و بالاتر از محدوده 134.0 معامله می‌شود. ساتو، وزیر دارایی ژاپن، اوایل روز گذشته گفت: “سرمایه‌گذاران باید برای بازگشت به معاملات عادی اوراق قرضه ژاپن آماده شوند، چرا که بانک مرکزی روزی از برنامه خرید اوراق خود عقب نشینی خواهد کرد.” با این حال این سخنان نتوانست منجر به افزایش تقاضا برای ین شود.

طلا پس از افت شدید در روز سه‌شنبه توانست روز گذشته کمی رشد داشته باشد. XAUUSD همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و در محدوده مثبت بالاتر از 1770 معامله می‌شود.

بیت کوین برای ششمین روز متوالی افت کرد و حوالی 23 هزار دلار نوسان می‌کند. اتریوم نیز در کانال کوچکی حوالی 1600 دلار نوسان می‌کند.

منبع: fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟