بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات

سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 18 فروردین (7 آوریل)

  • سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات

رالی دلار روز چهارشنبه ادامه داشت و شاخص دلار به بالاترین سطح در دو سال اخیر و به محدوده 99.77 رسید. امروز شاخص مدعیان بیکاری و سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات هستند. شاخص دلار حرکت اصلاحی داشته است. فضای بازار خوشبینانه باقی مانده است. امروز در جلسه معاملاتی اروپا، صورتجلسه بانک مرکزی اروپا و شاخص خرده فروشی ماه فوریه ناحیه یورو منتشر می‌شود.

صورتجلسه بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه فاش کرد که بسیاری از شرکت کنندگان خاطرنشان کردند که ترجیح می دادند در جلسه ماه مارس نرخ بهره 0.5% افزایش یابد. این صورتجلسه همچنین تایید کرد که فدرال رزرو در نظر دارد پس از نشست ماه مه شروع به کاهش ترازنامه کند. با واکنش اولیه بازار به بیانیه هاوکیش بانک مرکزی آمریکا، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالاترین سطح از آوریل سال 2019 و به محدوده 2.66% رسید.

در همین حال، انگلیس اعلام کرد که دارایی‌های Sberbank را مسدود می کند و واردات زغال سنگ روسیه را ممنوع می‌کند. علاوه بر این، هم ایالات متحده و هم انگلیس اعلام کردند که سرمایه گذاری خارجی در روسیه را ممنوع خواهند کرد.

جفت ارز EURUSD به پایین‌ترین سطح در یک ماه اخیر و به محدوده 1.0874 رسید. این جفت ارز امروز بالاتر از محدوده 1.090 معامله می‌شد اما بازگشتی داشت.

جفت ارز GBPUSD بالا از محدوده 1.3050 قرار گرفت و امروز حوالی 1.310 معامله می‌شود.

علی‌رغم افزایش بازده اوراق خزانه داری، جفت ارز USDJPY نتوانست رشدی را ثبت کند. این جفت ارز همچنان در کانال کوچکی پایین‌تر از محدوده 124 معامله می‌شود. نوگوچی، عضو هیئت سیاستگذاری بانک مرکزی ژاپن (BOJ) بیان کرد: مزایای ین ضعیف برای اقتصاد ژاپن بیشتر از معایب آن است.

طلا در میان ریسک گریزی روز چهارشنبه، بدون تغییر و بالای محدوده 1920 دلار قرار گرفت. طلا در حال حاضر پایین‌تر از 1930 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین در پی لحن هاوکیش بانک مرکزی آمریکا 5% افت کرد. در حال حاضر بیت کوین پایین‌تر از محدوده 44 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم این هفته نیز 10% افت داشته اما همچنان بالاتر از محدوده 3 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟