بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند– سشن اروپا
جفت ارز دلار ین USDJPY

روز سه‌شنبه جفت ارز USDJPY توانست محدوده 115 را بشکند و به میانگین متحرک ساده 20 در تایم فریم روزانه نزدیک شد. این جفت ارز همچنان بالاتر از ابر ایچی موکو و داخل کانال صعودی میان مدت صعودی باقی مانده است.

طبق اندیکاتور RSI این جفت ارز می‌تواند مومنتوم صعودی خود در کوتاه مدت را حفظ کند. اندیکاتور RSI بالاتر از محدوده خنثی 50 قرار گرفته است. اندیکاتور Stochastics نیز کراس صعودی داشته و همین سیگنال صعودی را می‌دهد.

در سناریو صعودی قیمت می‌تواند خط Tenkan-sen در ایچی موکو که به رنگ قرمز مشخص شده را در محدوده 115.40 بشکند. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت می‌تواند به سقف 5 ساله خود در محدوده 116.36 برسد. اگر خریداران همچنان بتوانند مومنتوم صعودی را حفظ کنند، روند صعودی بلند مدت حفظ می‌شود و قیمت می‌تواند به سقف قیمتی 118.60 که در ژانویه 2017 ثبت شده بود، برسد.

در سناریو نزولی، قیمت می‌تواند حوالی محدوده 114.40 که ابر ایچی موکو در آن جا قرار دارد، حمایت شود. محدوده حمایتی بعدی می‌تواند سطح 114.15 باشد. اگر در محدوده حمایتی دوم، قیمت بازگشتی نداشته باشد، هدف بعدی می‌تواند حمایت 113.40 باشد.

در میان مدت چشم انداز برای این جفت ارز در 4 ماه اخیر مثبت بوده و تنها بسته شدن کندل قدرتمندی پایین‌تر از میانگین متحرک ساده 200 در محدوده 112.20 می‌تواند این چشم انداز را تغییر دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند- سشن اروپا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 فوریه/4 اسفند
جفت ارز یورو دلار EURUSD

افت جفت ارز EURUSD در محدوده حمایتی 1.1322 متوقف شد. انتظار می‌رود امروز این جفت ارز بین محدوده 1.1322 و 1.1369 روند سایدی داشته باشد. با این حال اگر فروشندگان بر بازار غالب شوند م بتوانند محدوده حمایتی گفته شده را بشکنند، می‌توانیم شاهد موج دیگر از نزول در یورو باشیم. حمایت قابل توجه بعدی محدوده 1.1270 خواهد بود. اولین محدوده مقاومتی مهم حوالی 1.1370 است که شکست این محدوده می‌تواند تست محدوده روانی 1.140 را در پی داشته باشد. امروز اخبار پیرامون اوکراین و روسیه و انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ناحیه یورو می‌توانند نوسانات در این جفت ارز را افزایش دهند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند- سشن اروپا

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

پس از این که فروشندگان نتوانستند از سد محدوده حمایتی 1.3540 در جفت ارز GBPUSD عبور کنند، پوند کمی از افت خود در برابر دلار را پس گرفت. در حال حاضر این جفت ارز به سمت محدوده مقاومتی 1.3613 حرکت می‌کند. شکست موفقیت آمیز این محدوده می‌تواند رشد بیشتر پوند به سمت محدوده روانی 1.3700 را در پی داشته باشد. هر چند انتظار می‌رود این محدوده همانند هفته گذشته سد محکمی برای خریداران باشد و این جفت ارز پس از تست این محدوده حرکت نزولی شدیدی به سمت 1.3540 داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 4 اسفند- سشن اروپا

منابع: DeltaStock و XM

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟