ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 تیر – سشن اروپا

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 تیر – سشن اروپا

جفت ارز یورو پوند EURGBP

قبل از جلسه بانک مرکزی انگلیس این جفت ارز افتی داشته است و در حال حاضر حوالی 0.8540 معامله می‌شود. سقف هفتگی این جفت ارز حوالی 0.860 است. در تایم فریم 4 ساعته EURGBP کمی بالاتر از خط روند پایینی کانال نزولی قرار دارد. همچنین این جفت ارز پایین‌تر از سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8% و میانگین متحرک 25 نوسان می‌کند. اگر قیمت بتواند محدوده 0.8530 و خط روند پایینی کانال نزولی را بشکند، روند نزولی تایید می‌شود. در سناریوی دیگر EURGBP می‌تواند به سمت خط روند بالایی کانال نزولی حرکت کند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURGBP

جفت ارز یورو دلار EURUSD

در جلسه معاملاتی قبل این جفت ارز کمی عقب نشینی کرد و به محدوده 1.1923 رسید که هم راستا با سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8% است. EURUSD الگوی پرچم نزولی تشکیل داده که به رنگ صورتی در نمودار مشخص شده است. در تحلیل پرایس اکشنی معمولا این الگو ضعف در روند را نشان می‌دهد. این جفت ارز همچنین پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند حرکت می‌کند بنابراین احتمال می‌رود این جفت ارز بزودی الگو پرچم را به سمت پایین بشکند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

جفت ارز دلار آمریکا فرانک سوئیس USDCHF

این جفت ارز در جلسه معاملاتی آسیا تغییری چندانی نداشت و حوالی 0.9193 معامله می‌شود که تقریبا هم راستا با خط میانی اندیکاتور باندهای بولینگر است. همچنین این جفت ارز الگوی پرچمی تشکیل داده که می‌تواند سیگنالی برای روند صعودی باشد. اندیکاتور RSI و مکدی الگوی واگرایی نزولی تشکیل دادند. بنابراین احتمال می‌رود این جفت ارز الگو را به سمت بالا بشکند خریداران در مرحله اول محدوده 0.920 را زیر نظر دارند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته USDCHF

منبع: fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟