بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

توجهات معطوف به شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا

توجهات معطوف به شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 آبان

شاخص دلار در اوایل روز پنج‌شنبه رشد خود را حفظ کرده است. سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ماه اکتبر هستند. ریسک گریزی در بازار به دلار کمک می‌کند رشد خود را حفظ کند. امروز بولتن اقتصادی بانک مرکزی اروپا منتشر شد. همچنین امروز در جلسه معاملاتی آمریکا علاوه بر داده‌های تورمی، آمار مدعیان بیکاری نیز منتشر خواهند شد.

پس از این که دارایی‌های ریسکی در اوایل هفته رشدی را ثبت کردند، سنتیمنت منفی بر دارایی‌های ریسکی مسلط شدند و منجر شدند شاخص‌های بازار سهام آمریکا، افت شدیدی را تجربه کنند. در همین حین بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا روند ساید خود را بالای محدوده 4% ادامه داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، جمهوری خواهان 207 کرسی در مجلس نمایندگان در حالی که دموکرات‌ها 184 کرسی در مجلس نمایندگان و 48 کرسی در سنا در اختیار دارند. برای کسب اکثریت در مجلس سنا و مجلس نمایندگان به ترتیب 51 کرسی و 218 کرسی لازم است.

روند رشد سه روزه جفت ارز EURUSD در روز چهارشنبه متوقف شد با این حال این جفت ارز توانست بالاتر از محدوده برابری کار خود را پایان دهد. هر چند EURUSD امروز پایین‌تر از محدوده برابری معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD روز چهارشنبه 200 افت کرد اما امروز در جلسه معاملاتی آسیا توانست بازگشتی داشته باشد. با این حال این جفت ارز پایین‌تر از محدوده 1.14 معامله می‌شود و ارزشگذاری دلار همچنان محرک حرکت این جفت ارز است.

قدرت مجدد دلار، منجر شد جفت ارز USDJPY روز چهارشنبه در محدوده مثبت به کار خود پایان دهد. این جفت ارز امروز در محدوده 146.50 معامله می‌شد. کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، به کیشیدا، نسخت وزیر این کشور، اعلام کرد آنها برای دستیابی به هدف قیمتی همزمان با رشد دستمزدها، سیاست پولی تسهیلی را ادامه خواهند داد.

علی‌رغم قدرت دلار، طلا افت کمی را تجربه کرد. طلا همچنان پیش از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا بالاتر از محدوده کلیدی 1700 دلار معامله می‌شود.

پس از فشار فروش شدید در بازار رمزارزها در روز چهارشنبه، بیت کوین برای بهبودی تلاش می‌کند. بیت کوین که به پایین‌ترین قیمت در دو سال اخیر و به محدوده 15500 دلار رسیده بود، امروز 5% افزایش یافته و حوالی 16700 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز روز گذشته 18% کاهش یافت و برای اولین بار از ماه ژوئیه پایین‌تر از محدوده 1100 دلار معامله می‌شد. اتریوم نیز 8% رشد کرد و در محدوده 1200 دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟