تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 10 آوریل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 10 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 21 فروردین 

  • تعطیلی بازارها در روز دوشنبه و کاهش نوسانات

پس از یک روز آرام معاملاتی در روز جمعه، بازارها امروز نیز به دلیل این که بیشتر بازارها تعطیل هستند، آرام دنبال می‌شوند. در نیمه دوم امروز بازار سهام و بازار اوراق آمریکا طبق روال عادی باز خواهند بود. تغییرات ماهانه موجودی عمده‌فروشی آمریکا، تنها داده‌ اقتصادی است که امروز در جلسه معاملاتی آمریکا منتشر خواهد شد. امروز ویلیامز، عضو بانک مرکزی آمریکا، نیز سخنرانی خواهد داشت.

روز جمعه، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش اشتغال بخش غیرکشاورزی را در ماه مارس 236,000 اعلام کرد که کمی کمتر از انتظار 240,000 بازار بود. نرخ بیکاری از 3.6% در مدت مشابه به 3.5% کاهش یافته و نرخ مشارکت نیروی کار از 62.5% به 62.6% بهبود یافته بود. در نهایت، تورم دستمزد سالانه، که با میانگین درآمد ساعتی اندازه گیری می‌شود، از 4.6% به 4.2% کاهش یافته بود.

پس از انتشار گزارش اشتغال، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا تقریبا 3% رشد کرد و به روند نزولی 7 روزه متوالی خود پایان داد. در عوض شاخص دلار (DXY) رشد نسبی ثبت کرد. در اوایل روز دوشنبه شاخص دلار بالاتر از محدود 102 باقی مانده بود و بازده اوراق 10 ساله در محدوده 3.35% نوسان می‌کرد. معاملات آتی شاخص‌های بازار سهام آمریکا مختلط دنبال می‌شوند.

پس از پولبک قیمت در روز دوشنبه، جفت ارز EURUSD در محدوده کوچکی در محدوده 1.0900 معامله می‌شود. جفت ارز GBPUSD هفته گذشته موفق شد بالاتر از محدوده 1.2400 به کار خود پایان دهد.

جفت ارز USDJPY در جلسه معاملاتی آسیا رشد کرد و بالاتر از محدوده 132.50 معامله می‌شود. داده‌های ژاپن در اوایل روز نشان داد که شاخص اطمینان مصرف کننده از 31.1 در ماه فوریه به 33.9 در ماه مارس بهبود یافته است.

طلا پس از بازگشت شارپی در بازده اوراق خزانه داری آمریکا در روز جمعه با گپ نزولی باز شد. XAUUSD در محدوده کوچکی پایین‌تر از محدوده 2000 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین در روز یک شنبه رشد نسبتا کمی داشت اما همچنان در محدوده رنج 10 روزه خود در حوالی 28 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم همچنان زیر 1900 دلار معامله می‌شود و نتوانسته مومنتوم صعودی خود را حفظ کند.

منبع: Fxstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟